Zbog svakakvih “gluposti”…..ali i veoma opasnih neispravnosti
Kad kažem gluposti , onda ne mislim da su to nebitne stvari, nego su to stvari koje se vrlo mogu preduprediti i ne pasti na tehničkom zato što nemate UŽE ZA VUČU, PRVU POMOĆ ILI TROUGAO
Morate priznati da je “glupost” pasti na tehničkom zbog ovakvih stvari.
Moram i ja priznati da postoje gluposti u celom sistemu tehničkog pregleda koje su nam svima nametnute ali verujem da će se tokom vremena to ispraviti ali isto tako da nas država nije naterala na ovako strogu kontrolu , niko nikad ništa ne bi popravljao, nego bi išao od tehničkog do tehničkog i tražio ko će da ga pusti…
Evo ih još “gluposti”…
Ne rade vam brisači …. kako brišete stakla kad pada kiša
Ne možete da otvorite vrata…. kako se ulazi u taj auto
Ne rade vam pojasevi…. kako vežete vašu decu dok ih vodite do škole ili vrtića
Nemate zadnje naslone za glavu… ostali na selu… nikad nikog ne vozite nazad pa vam smetaju
Nemate rezervni točak ni nešto drugo što ga menja…. znam čoveka kome je za četiri dana 3 puta bio potreban rezervni točak, dobro on baš nije imao sreće al zamislite tek da ga nije imao kod sebe.
Niste poneli kuglu od kuke jer je nikad i ne koristite, al sam uredjaj niste skinuli sa vozila
Znate šta je još “glupost” zbog koje se ne prolazi na tehničkom , kad ste svesni da vam nešto ne radi ali ipak pokušate da tako prođete tehnički pregled. Moglo je sve ove godine … više ne može….
E ovo nisu gluposti…
KOČNICE.
Njihovo veličanstvo, KOČNICE. Svakako nisu glupost i svakako im se nije posvećivalo dovoljno pažnje. Odmah da vam kažem PAKNE NISU KOČNICE .
Zašto to kažem, pa zato što kad nekome kažemo neispravne su vam kočnice, odgovor je vrlo često pa menjao sam pakne pre dva meseca, godinu dana…
Kočioni sistem vašeg vozila je veoma kompleksan, čuva vam glavu i vama i drugima i zato kad su kočnice u pitanju došlo je vreme kad nema više kompromisa i nema onog a PA STISNI JE MUŠKI.
Nema više stiskanja muški i za to postoji uredjaj koji kontoliše kolikom ste silom stisnuli kočnicu.
PREDNJE, ZADNJE, RUČNA, KOČIONA TEČNOST… sve je bitno i kad nisu ispravne potrebna je ozbiljna pomoć ozbiljnog profesionalca tj. automehaničara koji će znati da KOČNICE NISU SAMO PAKNE.
I verujete svaki auto može da se poravi i svako vozilo koliko god bilo staro može da ima ispravne kočnice ukoliko se popravci pristupi ozbiljno i sa kvalitetnim delovima i majstorima. Bila je jedna gospodja koja nikako nije mogla da prodje tehnički pregled zbog kočnica i stalno je ponavljala ali ja sam kupila novi auto, samo je taj za nju novi auto imao preko 20 godina. Tom novom autu potrebno je puno da se dovede u ispravno stanje ukoliko pre toga nije redovno održavan.
Šta još nisu gluposti?
GUME. Tu je situacija mnogo bolja od kad je uvedeno da se zimi moraju imati zimske gume pa su ljudi počeli da kupuju i menjaju gume, ali verujte mi ima vozila na kojima su gume stare 20 godina, na kojima vire žice iz guma. Da li iko misli da je to u redu pustiti na tehničkom pregledu?
Spone, letve volana, SERVO
Zglobovi, viljuške (ne one za jelo), amortizeri
I naravno za kraj IZDUVNI GASOVI. Tolika se frka digla oko izduvnih gasova i samo se o njima pričalo prethodne tri godine a oni vrlo malo učestvuju u procentu palih na tehničkom. Moram napomenuti da se kontola prisustva katalizatora i njihove ispravnosti trenutno radi ali ne utiče na to da li ste prošli ili pali tehnički pregled.
Na tehničkom se pada u 60% slučajeva zbog KOČNICA I SIGNALIZACIJE. Ostalih 30% posto su gore navedene “gluposti”…..